Tjänster

Fakturering och fakturahantering är ett administrativt arbete som ofta tar mycket tid från produktivt arbete i den övriga verksamheten. Beroende på vilken typ av företag ni har så varierar också behovet av att få hjälp med fakturahantering. Idag är det inget ovanligt att företag outsourcar sin fakturahantering för få mer tid till sin kärnverksamhet. Här kan Webina vara till stort hjälp för företag som vill frigöra tid till sin kärnverksamhet.
Bra kundservice ger nöjda kunder! Vi arbetar i hela kundtjänst flödet med kundsupport, hantering av mejlkorgar, chatt, telefon enligt överenskommelse och behov. Outsourca din kundtjänst till oss när du behöver avlastning så ni kan fokusera på kärnverksamheten. Med Webina slipper ni fasta kostnader för personal och de problem egen kundtjänst medför. Beställ tjänsten tillfälligt, långvarigt, under toppar, i semestertider eller vid andra behov.
Schemaläggning och planering har flera utgångspunkter beroende på bransch och verksamhet. Dessa påverkar i sin tur vilken typ av schema/planering som behövs. Förutom det ska hänsyn tas till hur varierad personalstyrkan är (fast personal, timanställda, projektanställda etc.), verksamhetens öppettider, lagstiftning och olika anställningsavtal. Verkar det överväldigande kan det vara skönt att veta att det finns professionell hjälp finns att få från Webina.